If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
156-цата пуши и ми предлагат отстраняване на катализатор...?
Щом те естрах от 'тукашните специалисти', не натискай рязко педала на газта и готово Трябва да ти е ясно, че голяма чст от фурумниците са се доверили на тукашен специалист за чипване и доколкото знам, няма сериозни жертви
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Вярвам ти че е така,но аз не искам да пипам каквото и да било по електрониката на колата ... просто исках да знам дали има начин да се отърва от пушилката след мен ... та от сервиза ми казаха че проблема е в Катализатора и той се махал ... други хора ми казаха че Катализатора се почиствал и пак се слагал!
Трети казаха че е дебитомер при все че тя си е пъргава ... четвърти някаква решетка и аз съвсем се шашнах ... а заради един пушек да пипаме из колата НЕ,няма да стане!
Един човек когато купувах колата ми каза " НЕ пипай нищо до като няма нужда от това,не експериментирай след като колата върви си я карай и това е..."
Смятам да го послушам...ще замина с пушеща кола този път и ако се намери с времето простичко решение на проблема ДОБРЕ , ако ли не ще си къдя като стара печка и бягай те като ме видите да не ви задуша
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Прави каквото знаеш, но имай предвид, че с тая кола (без филтър за твърди частици) нямаш право да караш в Мюнхен и големите немски градове - по точно в "големия" център. Глобата е 40 евро за всяко нарушение.
Благодаря за информацията,много е полезна и макар да бях чувала за всичко това друго си е да го прочета
Както споменах по-горе няма да махам катализатора,ако правя нещо по него то ще е да го почистя или да го сменя с нов,но за сега ще си карам с него.
Не знам дали ще помогне но вероятно ще сложа някаква добавка за почистване на дюзите и да се надяваме че от там малко ще намалее пушека.
За сега толкова
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Ако пушека е черен, то почти сигурно дебиломера е за смяна. Ако обаче е сив или синкав, е значително по-скъпо.
Какво имаш предвит,ако е сив или синкав пушек. Някоя дюза ли да е изкихала? Моята не пуши ако я настъпвам, но ми се случва по някога на светофара,когато е на празен ход да прави кълбета сив пушек отзат и после спира.Прави го един,два пъти на ден примерно. Турбината е 6 има тяга и няма луфт на лопатките. Някакви идеи?
Айде бе. Имаме чисто нов Форт Кънект HDCi на 18 000 км е вече и като му подадеш рязко и после на асфалта все едно бутилка масло си излял. Вие се кахърите тука. В Мюнхен и да искаш не можеш да караш щот ще ти отнеме цяла вечност да стигнеш някъде. Стигаш до Мюнхен хващаш метрото и си щракаш с пръсти
и аз си мисля че е от чипа,след като чипнаха моята и тя почна да ги вади едни отзад.... особено и когато климатроника работи
Аз не съм я и карала без климатроник понеже я взех това лято и по жегите винаги сядам и бързам до го пусна ... а дали ще има някаква промяна ако налея добавка за прочистване на дюзите?
Възможно ли е да се получат някакви странични ефекти?
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
140 HP + Chip Tuning -> ex Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006 Born to make me happy
Comment